Uw browser is verouderd!

Uw browser moet geüpdate worden om Bizline goed te kunnen weergeven.

Nu updaten

×

Een artikel terugbrengen?
Een technische vraag?

U vindt hier wat u doen moet voor de naverkoopdienst van uw BizLine producten.

1

Ga met uw terug te zenden product en aankoopbewijs naar het dichtstbijzijnde agentschap van Rexel bij u in de buurt.

2

Vraag om informatie aan de toonbank en vul samen met de verkoper het "fiche verzoek retourzending Aftersales" in. Vermeld de productreferenties, de reden voor de retourzending, de gebruiksomstandigheden.

 

3

Wij zorgen voor de rest! Na bestudering door ons BizLine Kwaliteitsteam neemt de Rexel verkoper contact met u op met de voor uw retourzending voorgestelde oplossing.

Gelieve voor een verzoek om terugbetaling of ruilen contact op te nemen met uw agentschap van de groep Rexel, of zoek het dichtstbijzijnde adres in de rubriek VERKOOPPUNTEN. OPGELET: Vergeet niet het aankoopbewijs mee te nemen wanneer u een product terugbrengt bij uw verdeler.

offre_visuel